Bizim haqda
"Smarthoreca" şirkəti 2003-cü ildə yaradılıb. Smarthoreca, qabaqcıl sistem inteqratoru və dünyanın ən yaxşı təcrübələrinə əsaslanan inteqrasiya edilmiş həllər təminatçısıdır. Pərakəndə, otel və restoran avtomatlaşdırma bazarında işləyirik. Bu illər ərzində şirkət müxtəlif layihələrin həyata keçirilməsində geniş təcrübə qazanmış və etibarlı tərəfdaş kimi şöhrət qazanmışdır. "Smarthoreca" şirkəti, proqram və aparat sahəsində də öz həll yollarını istehsal edir, proses avtomatlaşdırmasından müəssisə səviyyəsində idarəetmə sistemlərinə qədər bir sıra işgüzar tətbiqlər həyata keçirir və İT məhsullarının digər inkişaf etdiricilərindən inteqrasiya edir. Müştəri tələblərinə dərin diqqət yetirməklə, Smarthoreca müasir texnologiyalarda bütün səlahiyyətlərə sahibdir, mobil və infrastruktur həlləri, özünə xidmət, tarama və avtomatik identifikasiya sistemlərini ticarət müəssisələrinə, anbar logistikasına təqdim edir.
İstiqamətlərimiz
Restoran, kafe və sürətli yeməklərin vahid avtomatlaşdırılması. Pərakəndə satış şəbəkələrinin və müxtəlif pərakəndə satış mağazalarının hərtərəfli avtomatlaşdırılması. Elektron ticarət avadanlığının təchizatı və istismarı: barkod skanerləri, etiket printerləri, məlumat toplama terminalları, tərəzilər, kassa aparatları. Dükan və restoranların təchizatı. Texniki və servis xidməti. Müştərilərimiz şirkətin ən dəyərli varlıqlarıdır. Çox sayda şirkətin Smarthoreca xidmətlərindən istifadə etməsi ilə fəxr edirik.
Bizim missiyamız
Bizim missiyamız, müştərilərimizə "təchizatçıdan son məhsula qədər" zəncirinin kritik mərhələlərində təcrübəli komandaların geniş şəbəkəsinə əsaslanaraq reaktiv və effektiv keyfiyyət təminatı həllərini təklif etməkdir. Çeşidli keyfiyyət təminatı xidmətləri sayəsində hər bir müştəriyə ən tələbkar sektorlarda fərdi həll təklif edirik.
Üstünlüklərimiz
Hərtərəfli təhvil vermə xidmətləri təqdim edirik. İşin dərhal başlanmasına zəmanət veririk. Həyata keçirildikdən sonra 1 ay pulsuz xidmət veririk. 2 ay müddətinə faizsiz hissə-hissə təqdim edirik. Həftədə 7 gün gecə-gündüz texniki dəstək veririk. POS avadanlığı üçün 1 illik zəmanət veririk. İşçiləriniz üçün fərdi təlim keçiririk. Biz özümüz maliyyə reyestrini vergidə qeydiyyata alırıq. POS sistemləri üçün abunə xidmətini həyata keçiririk. Hesablama gücü icarəsi xidmətləri təqdim edirik.
Hədəflərimiz
Müştərilərə liderliyə nail olmağa kömək edərək avtomatlaşdırma sənayesində ən yaxşı olmağa çalışırıq. Məqsədimiz yeni ideya və imkanların davamlı axtarışı və həyata keçirilməsidir. Biz avtomatlaşdırma sənayesində ən yaxşı olmağa, əla performans əldə etməyə, müştərilərə liderliyə kömək etməyə çalışırıq. Uzunmüddətli perspektivdə davamlı təşviq və tərəflərin maraqları balansını tapmaq ehtiyacı səbəbiylə məmnuniyyət istəyi. Müştərilərimizin gələcəyinə töhfə vermək, işçilərimizin karyera yüksəlişinə töhfə vermək və tərəfdaşlarımızın həyatında fəal iştirak etmək üçün əhəmiyyətli səylər göstəririk.
© 2020 Smarthoreca. All Rights Reserved.
Powered by: CRBN Tech